شیوه خدمت‌رسانی به مردم کردستان در روزهای برفی قابل‌ قبول نیست

سرویس کردستان - استاندار کردستان با بیان اینکه شیوه خدمت‌رسانی به مردم استان در این روزهای برفی اصلا قابل قبول نیست, گفت: همه مدیران باید تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم بکارگیری کنند.

به گزارش کرد پرس, اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان، گفت: داشتن برنامه‌ریزی از سوی مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط مختلف یک نیاز لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد: بعد از چندین سال انتظار خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد نزول رحمت الهی هستیم و به همین دلیل انتظار می‌رود که مدیران با خدمت رسانی به موقع به مردم اجازه ندهند که کمبود خدمات و امکانات این شیرینی را تلخ کند.

استاندار کردستان با بیان اهمیت همکاری و تعامل بین دستگاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، افزود: خوشبختانه همه مدیران استان پای کار بودند و نیاز است که برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه صورت گیرد تا کم‌ و کاستی‌ها به ویژه در سنندج پوشش داده شود.

زارعی کوشا با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر روند خدمت رسانی به مردم در تمامی بخش‌ها، ادامه داد: با کم کاری هیچ مسوولی مماشات نمی‌کنیم و لازم است همه دستگاه‌های نظارتی ضمن انجام رسالت خود با هرگونه تخلف و کم کاری در این زمینه برخورد کنند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای تامین کالای مورد نیاز مردم، یادآور شد: مردم هیچ نگرانی در خصوص تامین مایحتاج خود نداشته باشند و ما در استان در زمینه گندم و آرد هیچ مشکلی نداریم.

استاندار کردستان به اهمیت مسئله اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی اشاره کرد و بیان کرد: بخش زیادی از مسئله به وجود آمده در استان به دنبال بارش‌های اخیر به مسئله اطلاع رسانی وابسته است و باید در کنار بیان مطالبات مردم، خدمات صورت گرفته از سوی نهادهای مختلف نیز به مردم اطلاع رسانی شود.

زارعی کوشا گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و احتمال بارش برف طی امشب و فردا، هماهنگی‌ها صورت گرفته و انتظار می‌رود که مدیران شهری کردستان به ویژه فرمانداری‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 25767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha