مدیریت آب و برون رفت از بحران نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی است

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: در جهت مدیریت آب و برون رفت از بحران حاضر، می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی و به خصوص مردم استان با ما همراه باشند تا بتوانیم به سلامت از این بحران عبور کنیم.

به گزارش کرد پرس، آرش آریانژاد در دیدار با رئیس کل دادگستری کردستان در خصوص وضعیت کنونی آب استان و عملکرد چند ساله اخیر این شرکت، در کلیه حوزه‌های مرتبط گفت و گو کرد و گفت: هدف از این دیدار هماهنگی و تعامل بیش از پیش با دستگاه قضایی و دادستانی همچون گذشته، در جهت صیانت از منابع آبی است.

وی اظهار کرد: قوه قضائیه، به عنوان یکی از اضلاع سه گانهی ارکان نظام، در پیشبرد اهداف عالیه‌ی انقلاب و همچنین در حمایت از بخش آب استان، نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به برنامه این شرکت در سال آبی جاری برای مقابله با تخلفات احتمالی، افزود: با توجه به شرایط خشکسالی و بحران کم آبی و به منظور آگاهی بخشی به کشاورزان و صاحبان چاه‌های کشاورزی، اقدامات اطلاع‌رسانی گسترده‌ای، در استان صورت گرفته است.

آریانژاد ادامه داد: در جهت مدیریت آب و برون رفت از بحران حاضر، می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی و بخصوص مردم عزیز استان با ما همراه باشند تا بتوانیم به سلامت از این بحران عبور کنیم.

وی همچنین به راهکارهای برون رفت از بحران آب اشاره و عنوان کرد: طرح احیاء و تعادل بخشی، به عنوان یکی از شیوه های مقابله با تخلفات آبی، با هدف حفاظت و صیانت از منابع آب زیرزمینی، توسط این شرکت اجرا می شود که در این زمینه آب منطقه‌ای کردستان چندین سال متوالی است رتبه برتر کشور را در سطح وزارت نیرو کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در این دیدار ضمن تشکر از همکاری همه جانبه و تعامل خوب مسئولین قضایی در برخورد با متخلفان منابع آب و متجاوزین حریم رودخانه ها، خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضایی با مجموعه شرکت آب منطقه ای استان، شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: تشکیلات قضایی دغدغه‌های خاص در خصوص بحران آب را دارد و صیانت از منابع آبی را به عنوان یک وظیفه تلقی می‌کند.

کد خبر 24046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha