بخش زیادی از مشکلات بانه، ساختاری و از میراث گذشته است

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات امروز بانه ساختاری و میراث گذشته است انتظار نداریم دولت سیزدهم تمام این مشکلات را یک روزه حل کند.

به گزارش کرد پرس، بهزاد رحیمی در دیدار جمعی از روحانیون بانه با استاندار کردستان، گفت: جامعه روحانیوت همواره به عنوان پرچم‌داران بصیرت‌افزایی جامعه در کنار مردم بوده و هرآنچه از وضعیت بیان کردند بخشی از مشکلاتی است که متاسفانه مردم در این شهرستان با آن مواجه هستند.

وی اظهار کرد: عمق مشکلات زیاد است اما مردم این شهرستان همواره با صبوری و بردباری مشکلات را تحمل و از راه درست مطالبه‌گری کرده‌اند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که قطعا شما استاندار کردستان در مسیر خدمت به مردم این استان دارید، دغدغه‌های این مردم رفع شود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به استاندار کردستان افزود: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس و خادم جامعه همراه شما در تحقق برنامه‌ها خواهیم بود و از تمام ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه دارد در مسیر رفع مشکلات و تحقق رفاه هرچه بیشتر جامعه را فراهم سازیم.

رحیمی ادامه داد: بخشی از مشکلات ساختاری و از گذشته ایجاد شده است و انتظار نداریم دولت سیزدهم در کوتاه‌ زمان همه این مشکلات را حل کند بلکه با همراهی و همکاری و همدلی زمینه رفع آنها را فراهم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: مناعت طبع و صبر و بردباری روحانیون اهل سنت همواره بی‌نظیر بوده است و با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند، مطالبات مردم را به خود ارجحیت داده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با نگاه ویژه و استفاده از ظرفیت‌های مختلف زمینه رفع مشکلات معیشتی جامعه روحانیون را فراهم سازیم.

رحیمی با بیان اینکه درآمد روحانیون استان بسیار کم و نیازمند نگاه ویژه است، گفت: باید از سرفصل‌های مختلف برای رفع مشکلات جامعه روحانیون در این شهرستان استفاده شود.

کد خبر 23916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha