انبار تجهیزات پزشکی در سازمان اموال تملیکی آذربایجان غربی/ سازمان بازرسی ورود کرد!

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی گفت: به‌رغم نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی استان به تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت درمان بیماران کرونا، دسترسی به این اقلام موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان دشوار بود که با ورود بازرسی‌کل استان این مسیر تسهیل شد.

به گزارش کردپرس، سجاد ده ده جانی اظهار داشت: در بازدید هیات بازرسی از انبار کالاهای مکشوفه قاچاق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان مقدار متنابهی تجهیزات و کالاهای پزشکی در انبارها مشاهده شد که مراکز درمانی و بیمارستانی استان نیاز مبرم به این تجهیزات و ملزومات پزشکی داشتند.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام گرفته بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی و مکاتبه با مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان با قید فوریت بخش عمده‌ای از تجهیزات و ملزومات پزشکی مذکور به دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی جهت ارائه خدمات درمانی به بیمارستان مبتلا به کرونا تحویل داده شد.

سرپرست بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: به‌رغم نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی به تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت درمان بیماران کرونایی، دسترسی به تجهیزات پزشکی موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان دشوار بود که با ورود بازرسی‌کل استان این مسیر تسهیل شد.

کد خبر 2327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha