دیدار هیأت مذاکره کننده حزب دمکرات کردستان در بغداد با سید عمار حکیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - هیأت مذاکره کننده حزب دمکرات کردستان در بغداد به ریاست هوشیار زیباری رئیس جریان حکمت میهنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از پایگاه شبکه تلویزیونی دجله، دفتر سید عمار حکیم با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرد: طرفین در این دیدار درباره تحولات روند سیاسی عراق و منطقه، نتایج انتخابات اخیر و تنش های ناشی از فقدان توازن در اکثر مسائل میهنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

براساس این بیانیه، سید عمار حکیم در این دیدار خواستار بررسی شکایات ارائه شده به دادگاه عالی فدرال شد و این اقدام را به نفع معترضان و برندگان دانست و تأکید کرد: هر اندازه که بررسی شکایت های، جدی تر و شفافتر باشد به همان اندازه جایگاه افراد برنده از همه فراکسیون ها قوی تر خواهد شد.

سید عمار حکیم همچنین تصریح کرد: مرحله آتی عراق از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیش از برگزاری انتخابات نیز درباره وضعیت مرحله آتی کشور در صورت به وجود آمدن معادله نامتوازنی پس از برگزاری انتخابات هشدار داده بودیم و از همگان خواسته بودیم در راستای منافع عالی کشور که به منزله نفع همگان است به صورت مسئولانه عمل نمایند.

رهبر جریان حکمت میهنی عراق همچنین تأکید کرد: دولت آتی عراق با مسئولیت های مهمی در زمینه خدمات رسانی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مواجه است. به همین دلیل باید دولتی مبتنی بر یک معادله ثابت و مستحکم تشکیل شود که بتواند در زمینه اجرایی و قانونگذاری تعادل برقرار نماید.

کد خبر 23246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha