راه ارتباطی 40 روستا در کردستان مسدود است

سرویس کردستان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از سامانه پایش راه های کردستان، در حال حاضر راه روستایی 40 روستای استان مسدود است.

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: بارش برف در سطح استان طی 48 ساعت گذشته باعث شد تا مشکلاتی در تردد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی به وجود آید که بلافاصله اکیپ های راهداری نسبت به برف روبی جاده ها و نمک پاشی اقدام کردند.

وی افزود: در حال حاضر تنها راه حدود 40 روستای استان مسدود است که عوامل راهداری با استفاده از ماشین آلات در اختیار خود در حال پاکسازی و بازگشایی آنها هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان به حجم عملیات راهداری زمستانی در روز جمعه گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: طی روز گذشته 160 نفر از عوامل راهداری با استفاده از 101 دستگاه ماشین آلات سنگین 3 هزار و 855 کیلومتر باند را برفروبی کردند.

زندی با بیان اینکه یک هزار و 922 تن مخلوط شن و ماسه نیز در سطح جاده های کرستان پاشیده شده، ادامه داد: همچنین در این مدت نسبت به ریزش برداری در 5 نقطه سطح جاده های کردستان اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه 386 خودروی گرفتار در برف نیز رها سازی شدند، یادآور شد: 56 نفر نیز در راهدارخانه های بین راهی اسکان داده شدند.

کد خبر 21128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha