اهدای تنديس سازمان جهاني يونسكو به انجمن خيريه «امید» مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- انجمن خيريه اميد مهاباد عنوان سازمان مردم نهادخيريه برتر درحوزه سرطان ، تنديس و لوح افتخار از كنگره ملي برنامه جامع كنترل سرطان و سازمان جهاني يونسكو را کسب کرد.

به گزارش کردپرس، عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهاباد در گفت و گو با مرکز سیمای این شهرستان گفت: این انجمن در شش ماهه نخست امسال حدود 770 میلیون تومان برای هزینه های درمانی بیماران سرطانی پرداخت کرده است.

بستار، ادامه داد: بیمارانی که با توجه به هزینه های بالای درمانی نیازمند کمکهای دولت و تشکل های مردمی هستند از خدمات این انجمن استفاده می کنند.

سلیمی، دیگر عضو هیئت امنای انجمن حمایت ازبیماران سرطانی مهاباد هم، با بیان اینکه بیمارستان امید آذربایجان غربی تنها امید این بیماران سرطانی در استان است، گفت: بیماران سرطانی می توانند یا خود یا ازطریق معتمدین به انجمن مراجعه کنند که در این صورت بلافاصله اعضای انجمن در مورد بیماران تحقیق می کنند و در نهایت بیمار پذیرش و به بیمارستان معرفی می شود.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهاباد تصریح کرد: خیران از طریق صندوقهای خیریه مخصوص انجمن یا شماره حساب و شماره شبا می توانند به بیماران کمک و رسید پرداخت دریافت کنند که در نهایت همه این کمک ها در سایت بیمارستان امید ثبت می شود.

انجمن خیریه امید از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در کشور آغار کرده است. تیر ماه امسال نیز این دفتر در مهاباد با هدف دسترسی افراد بیمار به خدمات این انجمن افتتاح شد، تا حمایت بهتری از مبتلایان به این بیماری از آنها صورت گیرد.

این مجموعه که دارای یک بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی درمان سرطان هم در ارومیه دارد علاوه بر تقبل بخشی از هزینه های درمان بیماران سرطانی، مکانی تحت عنوان سرای امید را نیز راه اندازی کرده است که با بیش از ۳۰ سوییت جهت اسکان خانواده بیماران سرطانی در طول درمان از آن استفاده کنند.

دفتر این انجمن خیریه در مهاباد در چهارراه شیخ بابا روبروی ساختمان شورای اسلامی شهر مهاباد واقع شده است.

کد خبر 21025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha