از ۱۴ خیر مدرسه ساز استان ایلام تجلیل شد

سرویس ایلام - در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در استانداری ایلام از ۱۴ خیر مدرسه ساز استانی و ملی با اهدای لوح تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۳۷ فضای آموزشی نیمه کاره و تکمیل ۲ استخر دانش آموزی در سفر رییس جمهوری به ایلام اختصاص یافته، اظهار داشت: از یک هزار و ۱۲۵ فضای آموزشی در سراسر استان، تعداد ۳۳۳ فضا با مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز با رعایت مسائل فنی و کیفیت بالا احداث شده است.

وی ابراز داشت: فرهنگ مدرسه سازی مسیر خود را در استان ایلام پیدا کرده و بعنوان یک ارزش والا در حال نهادینه شدن است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه با ساخت مدرسه‌ها و کمک به تحصیل دانش آموزان محروم یک کشور، از جامعه­ ای امن­ تر برخوردار خواهیم بود، گفت: مدرسه کودکان را در مسیر زندگی درست پرورش می­‌دهد و از ورود دوباره آن­ها به دنیای محرومیت جلوگیری می‌کند.

کرمی تاکید کرد: مدرسه سازی با ترسیم آینده‌ای روشن این فرصت را به دانش آموزان مناطق محروم می دهد که رویاهای بزرگ داشته باشند و در ساخت آینده جامعه همیاری و مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه تلاش خیرین مدرسه ساز، تلاشی مقدس است، بیان کرد: خیرین مدرسه ساز با کار نیک و پسندیده مدرسه سازی نه فقط به کودکان بازمانده از تحصیل کمک می­کنند بلکه از آسیب دیدن آنها در آینده جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 20853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha