بارش باران در کردستان تا روز جمعه ادامه دارد

سرویس کردستان – بر اساس آخرین پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان بارش باران در استان تا روز جمعه ادامه داشته و از بعد از ظهر جمعه بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

به گزارش کرد پرس، بر اساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی از بامداد امروز وارد استان شده که در شهر کامیاران ۱۲ میلی متر، مریوان ۱۰، سروآباد 7، موچش ۶، سنندج و سلین 5، قاملو، سقز، دهگلان و آویهنگ 4، بانه و دیواندره 3، زرینه و بهارستان ۲، هزارکانیان یک و قروه 0.4 میلیمتر بارش ثبت شده است.

بر اساس این گزارش فعالیت این سامانه بارشی تا روز جمعه به تناوب در استان ادامه دارد اما روز جمعه از شدت آن کاسته می شود و احتمال بارش فقط در نواحی شرقی همچون شهرهای قروه و دهگلان وجود دارد.

اداره کل هواشناسی کردستان همراه با این موج بارشی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، مه صبحگاهی و وزش باد در استان را پیش بینی کرده و در ارتفاعات نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

گزارش هواشناسی کردستان نشان می دهد که از فردا تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش حداقلی دمای هوای استان خواهیم بود و به طور میانگین ۶ تا 8 درجه سانتی گراد دما افت پیدا می کند.

بر اساس داده های اداره کل هواشناسی کردستان در شبانه روز گذشته زرینه با 7 درجه کمترین و سلین با ۲۸ درجه بیشترین دمای استان را داشتند و دمای شهر سنندج نیز ما بین ۱۰ و ۲۵ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کد خبر 20466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha