پرونده سوختن دختر 22 ساله کردستانی همچنان در دست بررسی است

سرویس کردستان – فرمانده انتظامی شهرستان سنندج گفت: ابعاد مختلف نحوه سوختن دختر 22 ساله کردستانی که چند روز پیش بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد، همچنان در دست بررسی است.

سرهنگ علیرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: در روزهای ابتدایی مهر ماه سال جاری یک دختر 22 ساله از اهالی روستای دولت آباد سنندج بر اثر سوختن به یکی از بیمارستان های سنندج منتقل می شود که متاسفانه پلیس در جریان این حادثه قرار نمی گیرد.

وی افزود: پس از گذشت 10 روز از بستری شدن این دختر، بر اثر شدن جراحات فوت کرد و پس آن توسط کادر پزشکی بیمارستان پلیس در جریان واقعه قرار می گیرد که بلافاصله پرونده این حادثه در دست بررسی قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج اظهار کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که این دختر 22 ساله تازه از همسر خود طلاق گرفته بود و به گفته تعدادی از بستگان وی، مشکلات روحی داشته است.

سرهنگ مرادی ادامه داد: فرضیه خودکشی این دختر کردستانی بر اثر مشکلاتی که داشته بسیار قوی است اما تا زمانی که پاسخ پزشکی قانونی حاضر نشود و تحقیقات پلیس آگاهی سنندج نیز در این رابطه تکمیل نشود نمی توان اظهار نظر دقیقی در این رابطه داشت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه هنوز هم ابعاد پرونده در دست بررسی است از شهروندان درخواست داریم از اظهار نظر در این رابطه در فضای مجازی پرهیز کرده و اخبار را تنها در رسانه های رسمی کشور پیگیری کنند.

کد خبر 18727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha