جابجایی یک میلیون و ۹۹۴ هزار مرسوله پُستی در کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل پست کردستان گفت: یک میلیون و ۹۹۴ هزار و ۷۱۲ مرسوله پستی در 6 ماهه اول امسال، در استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل پست کردستان، طاهر محمدی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۹۷۴ هزار و ۷۷۳ مرسوله پستی صادره و یک میلیون و ۱۹ هزار و ۹۳۹ مرسوله وارده در کردستان جابجا شده است.

وی میزان رشد ترافیک مرسولات پستی صادره در مدت یاد شده را نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد و وارده را ۳۱ درصد اعلام کرد و افزود: ۶ ماهه اول سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۵۳۶ مرسوله پستی در استان جابجا شده بود.

مدیرکل پست کردستان اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال قبل، ۷۹۸ هزار و یک مرسوله پستی صادره و ۷۷۸ هزار و ۵۳۵ مرسوله پستی وارده در مناطق مختلف استان جابجا شد.

محمدی میزان تحقق درآمدهای این اداره کل را ۱۰۳ درصد و از این لحاظ رتبه ۶ کشوری اعلام کرد و ادامه داد: در نیمه اول سال جاری میزان تحقق ترافیک پستی در کردستان ۹۸ درصد بوده و در این بخش نیز رتبه 5 کشوری کسب شده است.

وی یادآور شد: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده اما روند توزیع عادی است و در پیک جدید کرونا نیز هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرکل پست کردستان از مردم خواست در صورت مراجعه به ادارات پُست، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: مراجعان آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال بسته به وجود نیاید.

کد خبر 18440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha