احداث ایستگاه های آتش نشانی در نواحی منفصل شهری سنندج در اولویت است

سرویس کردستان - شهردار سنندج گفت: با توجه به توسعه شهر و همچنین نیمه کاره ماندن عملیات احداث 2 ایستگاه آتش نشانی در نایسر و حسن آباد باید برنامه ریزی لازم جهت تکمیل و احداث ایستگاه های آتش نشانی در نواحی منفصل شهری صورت گیرد.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی صبح امروز در مراسم روز ملی آتش نشانی و ایمنی که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مسئولان استانی، مدیران و معاونین و آتش نشانان سنندجی در سازمان آتش نشانی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه شهر سنندج از لحاظ وسعت و افزایش جمعیت توسعه یافته است، بنابراین احداث ایستگاه های آتش نشانی جهت تسریع در انجام بموقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیر گذار است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در نایسر و حسن آباد نیمه کاره است و باید تکمیل این ایستگاه ها و احداث ایستگاه جدید در نقاط دیگر سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

شهردار سنندج افزود: امیدوارم با درایت اعضای شورای شهر بودجه لازم جهت تکمیل این 2 ایستگاه آتش نشانی در بودجه سال آینده گنجانده شود.

رشیدی ادامه داد: بحث خرید تجهیزات بروز و همچنین آموزش آتش نشانان هم بسیار حائز اهمیت است که باید جزء اولویت های برنامه های سازمان آتش نشانی باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این مراسم با تبریک روز آتش نشان و قدردانی و سپاس از آتش نشانان غیور و ایثارگر سنندجی، بیان کرد: خدمت در آتش نشانی، خدمت به بشریت است.

عزت رضایی یادآور شد: شغل آتش نشانی و نجات جان و مال مردم کاری بس بزرگ و شایان تقدیر است و هیچ چیزی نمی تواند پاسخگوی این فداکاری و از خودگذشتگی باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از آتش نشانان برتر با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 18097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha