مهران آماده بازگشت زائران / استقرار روزانه ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز

سرویس ایلام - رئیس قرارگاه اربعین حسینی استان ایلام با بیان اینکه روزانه ۷۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار اربعین از مرز مهران در نظر گرفته شده است، گفت: آمادگی لازم در مرز مهران برای بازگشت زوار به کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، احمد کرمی در نشست ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران با اشاره بازگشت زمینی زائران اربعین از مهران، اظهار کرد: ستاد اربعین استان ایلام آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی در بازگشت به کشور را دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی لازم از جمله تامین وسیله نقلیه اتوبوس با ظرفیت ۷۰۰ دستگاه در روز برای بازگشت زمینی زائران از طریق مرز مهران به مناطق مختلف کشور صورت گرفته ولی اینکه چه تعداد از زوار مسیر زمینی را برای بازگشت انتخاب می‌کنند باید منتظر ماند و شرایط را بررسی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: تنها نگرانی ما بحث ویروس خطرناک کروناست که ستاد اربعین به ویژه مسئولان بهداشت و درمان در زمینه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط زائرین و عوامل خدمات‌رسان تمهیدات لازم را انجام دهند.

کرمی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائرین تنها در‌ زمان بازگشت‌ صورت می گیرد، از اعضای ستاد اربعین حسینی استان درخواست کرد که با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود در خدمت به‌ زوار امام حسین (ع) همکاری و تعامل به عمل آورند.

کد خبر 17617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha