انتقاد استاندار کردستان از نحوه مدیریت منابع آبی بانه/ اعتبار تامین شد اما عملیاتی نشد!

سرویس کردستان- استاندار کردستان با اشاره بە مشکلات تامین آب‌ شرب شهر بانە گفت: وضعیت امروز در این حوزە حاصل کم توجهی و عدم مدیریت صحیح در این حوزە است.

بە گزارش کرد پرس بر اساس خبری که پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان منشتر کرده است؛ بهمن مرادنیا در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت آب شرب بانه و رفع مشکلات آن برگزار شد، گفت: علیرغم اینکه از اول سال دغدغه جدی برای رفع کمبود آب شرب بانه داشتیم و اعتبارات مورد نیاز آن تامین شد ولی متاسفانە عملیاتی نشد.

وی با بیان اینکە ما موظف بە تامین آب مورد نیاز مردم هستیم و هیچ گونە کوتاهی در این رابطە پذیرفتنی نیست، افزود: مردم بانه حق دارند نسبت بە وضعیت آب شرب معترض باشند و دستگاههای کە در این رابطە کم کاری کردە اند باید پاسخگو و سریعا اقدامات لازم را در ظرف مدت یک هفتە برای رفع مشکلات انجام دهند.

مرادنیا اضافە کرد: باید همە امکانات دو دستگاە آب منطقه ای و آب وفاضلاب برای مرتفع کردن این مشکل مهم بسیج شود و کوتاهی کردن در این خصوص به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار کردستان یادآوری کرد: اکنون زمان فکر کردن به طرح های بلند مدت نیست و باید به فوریت مشکل آب شرب بانه و سنندج بررسی و طرح اجرایی و عملیاتی ارائه شود.

مرادنیا اظهار کرد: حدود ۳۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب بانه اعتبار در نظر گرفته شده و آب منطقه ای باید سریعا نسبت به اتمام خط لوله انتقال آب سد عباس آباد اقدام کند.

کد خبر 17439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha