حفر چاه جدید توان تامین آب شرب شهر صاحب را 10 لیتر بر ثانیه افزایش داد

سرویس کردستان - مدیر امور آبفا شهرستان سقز گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در شهر صاحب و در نتیج کاهش دبی آب چاه های موجود، حفر و تجهیز یک حلقه چاه انجام شد و به این ترتیب 10 لیتر بر ثانیه توان تأمین آب شهر صاحب افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس, عباس ولایتی اظهار کرد: علاوه بر حفر یک باب چاه، خط انتقال به طول 150 متر با لوله پلی اتیلن 110 میلیمتری و همچنین نصب یک دستگاه پمپ فدک 7.5 کیلوواتی در راستای افزایش توات تامین آب شرب شهر صاحب انجام شده است.

وی افزود: نتیجه این اقدامات منجر به افزایش دبی آب شرب به میزان 10 لیتر بر ثانیه به منابع ذخیره و شبکه توزیع شد.

مدیر امور آبفا شهرستان سقز ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دبی آب چاه موجود در شهر سنته که منجر به قطعی آب سنته و روستاهای تحت پوشش مجتمع شده بود, اقدام به حفر یک حلقه چاه با راه اندازی تاسیسات مربوط و همچنین اجرای خط انتقال به طول 250 متر شد که با اقدامات صورت گرفته مجددا آب پایدار در سنته و روستاهای تحت پوشش برقرار شد.

ولایتی یادآور شد: کاهش دبی آب چاه های موجود در روستاهای اینچکه و قاقل آباد منجر به قطعی آب این 2 روستا شده بود که با حفر 2 حلقه چاه، راه اندازی تاسیسات و همچنین اجرای خط انتقال به طول 200 متر مجددا آب پایدار در روستاهای مذکور نیز برقرار شد.

کد خبر 16482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha