مغازه قطعات لوازم یدکی در سنندج طعمه حریق شد

سرویس کردستان - معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آتش سوزی مغازه قطعات لوازم یدکی در بلوار برادران شهید نمکی خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، صالح زندی اظهار کرد: سیم کشی غیرمجاز از مغازه قطعات لوازم یدکی به مغازه باطری سازی موجب حریق شد که با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به دیگر مغازه ها جلوگیری به عمل آمده و آتش سوزی مهار شد.

وی با بیان اینکه عصر دیروز حادثه آتش سوزی مغازه قطعات لوازم یدکی در بلوار برادران شهید نمکی از طریق سامانه 125 اعلام شد، افزود: آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به اطفاء حریق این مغازه اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در خصوص علت آتش سوزی، ادامه داد: برق مغازه باطری سازی در سمت راست از کنتور برق داخل مغازه قطعات لوازم یدکی که طعمه حریق شده، تامین می شد و سیم کشی غیرمجاز باعث این حادثه شد.

زندی یادآور شد: تمامی سیم های منتهی به کنتور برق و داخل مغازه روکار، نامنظم و غیراستاندارد بوده که نوسانات شدید برق در سیستم فرسوده مدار برق مغازه که از آستانه توان سیم کشی آن خارج بود عامل اصلی به وجود آمدن حریق شده بود.

وی بیان کرد: با تلاش آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آن به مغازه های همجوار جلوگیری شد ولی متاسفانه این آتش سوزی خسارات زیادی را به مغازه فروش قطعات لوازم یدکی وارد کرد.

کد خبر 16274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha