استاندار کردستان باید روزی ۲۰ ساعت کار کند/ *مهدی حاتمی

سرویس کردستان - استان کردستان، استانی بکر و حاوی ثروت‌های طبیعی معطلی است که نیازمند کار جهادی شبانه روزی است.

مقام معظم رهبری، مدیریت را فرآیند به کارگیری موثر و کارامد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی و بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل آن برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول،می دانند.

مدیریت جهادی در نگاه معظم له، تلاش بی وقفه در بکارگیری موثر و کنترل فعالیت های افراد مبتنی بر مبارزه در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با نیت الهی جهت نیل به اهداف والای جامعه و رفع موانع موجود است.

در واقع تفاوت تفکر مدیریت جهادی با سایر مدیریت ها در مبانی تفکری و عقیدتی مدیریت جهادی است. توکل به خدا، خودباوری، اعتماد به نفس، دشمن شناسی، دوری از نزاع، کارامدی و نگاه نقادانه از مهمترین شاخص های مدیریت جهادی است.

استان کردستان با تنوع مذهبی و فرهنگی نسبت به سایر استان ها دارای توان بسیار بالایی است. استاندار کردستان باید روزی ۲۰ ساعت کار کند و حضور میدانی ایشان بسیار اهمیت دارد.

شناخت مشکلات استان و تیم مدیریتی جهادی و تفکر جهادی می تواند کردستان را به یک استان شاخص تبدیل کند. از نظر نگارنده، کردستان نیاز به جهاد سازندگی و یک کارگاه جهادی دارد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به حال اثبات کرده که خواهان پیشرفت و توسعه کردستان است و اگر مشکلی وجود دارد بیشتر معطوف به نبود تفکر جهادی در مدیریت اجرایی آن است. امید است که چنین روحیه ای به سیستم اجرایی این استان تزریق شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این استان فرهنگی باشیم.

*مسئول بسیج اساتید استان کردستان

کد خبر 15801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha