ظرفیت ریش سفیدان محلی پیرانشهر در ترویج فرهنگ صلح به کارگیری شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سفری یک روز به پیرانشهر از مجموعه دستگاه قضایی این شهرستان بازدید کرد و گفت: این بازديد جهت رفع مشکلات دادگستری پیرانشهر و ارتقای عملکردی این حوزه قضایی و خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن و در بستر خدمات الکترونیک موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی صبح امروز دوشنبه ( یکم شهریورماه) به منظور بازدید از حوزه قضایی پیرانشهر و بررسی وضعیت عملکردی این حوزه در رأس هیاتی وارد شهرستان پیرانشهر شد و از بخش های مختلف دادگستری و دادسرا و شورای حل اختلاف این شهر بازدید کرد.

عتباتی در ابتدای حضور خود در پیرانشهر طی سخنانی ضمن اشاره به اهداف این سفر گفت: هدف از این بازدید اطلاع از روند اداری و اجرایی، بررسی وضعیت دستگاه قضایی، قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان از نزدیک و همچنین اطلاع از کمبودها و مشکلات حوزه قضایی و تلاش برای حل و رفع آن ها و تقویت نکات قوت موجود می باشد.

وی در ادامه به برنامه های سفر خود اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر از مجتمع دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف بازدید خواهیم کرد و سپس با مراجعین و مردم ملاقات و به درخواست های آنها رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد این بازديد در جهت رفع مشکلات دادگستری پیرانشهر و ارتقای عملکردی این حوزه قضایی و خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن و در بستر خدمات الکترونیک موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

مقام ارشد قضایی استان تأکید کرد؛ باید در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش توجه ویژه‌ای به استفاده از ظرفیتهای ریش سفیدان محلی در هسته های بخشایش برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه داشته باشیم.

کد خبر 15726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha