رکورد تزریق واکسن کرونا در مهاباد ارتقا یافت

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از ارتقای رکورد تزریق واکسن کرونا در مهاباد به یک هزار و 700 دوز واکسن در یک روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، دکتر بهاالدین حسینی اظهار داشت: مهاباد با داشتن ١٨ پایگاه واکسیناسیون کرونا نسبت به سرانه جمعیت رتبه نخست آذربایجان غربی را در اختیار داردو رکورد خود را از هزار و ٣٠٠ واکسن به هزار و ٧٠٠ واکسن در یک روز ارتقا داده است.

او افزود: با افزایش ١٨ تیم تزریق واکسن کرونا در پایگاه تجمیعی سالن ٢ هزار نفری خیرین و همچنین پایگاه تجمیعی در دانشگاه آزاد اسلامی و پایگاه خودرویی و سه مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهر ، روند واکسیناسیون شتاب بیشتری به نسبت ماه های قبل گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: همچنین نخستین پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید-۱۹ پس از مرکز استان در مهاباد راه اندازی شده است که روزانه ظرفیت تزریق ۶۰۰ دز واکسن را دارد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

دکتر حسینی بیان کرد: افراد بالای ٥٠ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

کد خبر 15093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha