انتشار کتاب روند بازداشت نمایندگان HDP تحت عنوان «چیزی تغییر نکرده است»

سرویس ترکیه - کتابی تحت عنوان "چیزی تغییر نکرده است/ نمایندگان کرد از مجلس تا زندان" که توسط حایری دمیر از روزنامه نگاران ترکیه و حسن قلیچ، از سیاستمداران کرد این کشور جمع آوری شده است از 20 سپتامبر توسط انتشارات دیپ نوت در بازار کتاب ترکیه عرضه خواهد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه اورنسل، کتابی تحت عنوان "چیزی تغییر نکرده است/ نمایندگان کرد از مجلس تا زندان" که توسط حایری دمیر از روزنامه نگاران ترکیه و حسن قلیچ، از سیاستمداران کرد این کشور جمع آوری شده است از 20 سپتامبر 2019 توسط انتشارات دیپ نوت در بازار کتاب ترکیه عرضه خواهد شد.

این کتاب که با مقدمه ای از گزارش کتی پری، گزارشگر اتحادیه اورپا در خصوص ترکیه آغاز شده و با کلام آخر مراد سوینچ به پایان می رسد، به روند 4 نوامبر 2016 و جزئیات بازداشت و زندانی شدن نمایندگان کرد پارلمان ترکیه می پردازد.

در این کتاب به بررسی جزئیات زندانی شدن صلاح الدین دمیرتاش، فیگن یوکسکداغ، عبدالله زیدان، سلما ایرماک، چاغلار دمیرل، گولسر یلدیریم، بورجو چلیک اوزکان، فرهاد اینجو، سری ثریا اوندر و ادریس بالوکن پرداخته شده و به روند پیش از دستگیری نمایندگان و لغو مصونیت قضایی در پارلمان ترکیه نیز پرداخته شده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 147645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha