نوجوان 16 ساله به اتهام ایجاد آتش سوزی عمدی روانه زندان شد

سرویس ترکیه - نوجوان 16 ساله که از 4 روز پیش تحت بازجویی قرار داشت، به جرم ایجاد آتش سوزی عمدی در جنگل های آنتالیا روانه زندان شد.

به گزارش کردپرس، نوجوان 16 ساله ای که 5 روز پیش در رابطه با آتش سوزی جنگل های ماناوگات آنتالیا بازداشت شده بود، با تصمیم دادگاه روانه زندان شد.

بسیاری از رسانه های ترکیه از جمله، حریت، بیرگون، جمهوریت و ینی شفق، شب گذشته از تصمیم اولیه دادگاه محلی برای زندانی کردن ج-ی نوجوان 16 ساله ای خبر دادند که گمان می رود در حادثه آتش سوزی جنگل های ماناوگات نقش داشته است. اطلاعات چندانی از چگونگی بازداشت این نوجوان منتشر نشده است اما رسانه «اُدا تی وی» در گزارشی نوشته است که نیروهای پلیس از طریق بررسی دوربین های مداربسته واقع در منطقه جنگلی ماناوگات متوجه ایجاد آتش سوزی عمدی توسط این نوجوان شده اند.

همچنین این رسانه از 4 روز بازجویی مداوم این نوجوان خبر داده و نوشته است که ج-ی اتهام ایجاد آتش سوزی عمدی را رد نکرده و به آن اعتراضی نداشته است. به همین دلیل پرونده او پس از بازجویی ها به دادستانی و سپس به دادگاه محلی رفته است.

هنوز هیچ خبری درباره انگیزه های این نوجوان برای به آتش کشیدن جنگل ها منتشر نشده است و جزئیات پرونده او نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

از سوی دیگر برخی رسانه های ترکیه شب گذشته از بازداشت فردی در دنیزلی خبر دادند که در تلاش برای به آتش کشیدن جنگل ها بوده است. دادستانی دنیزلی اعلام کرد که فردی به نام ه-ای-ب در جریان تلاش برای به آتش کشیدن مراتع و فضای سبز در محله محمتجیک در دنیزلی بازداشت شده است و اکنون تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 14628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha