اعتراض جدی تعداد کثیری از کاندیداهای انتخابات شورای شهر مریوان به روند و نتیجه انتخابات این شهر

سرویس کردستان- جمع کثیری از کاندیداهای انتخابات شورای شهر مریوان در نامه ای اعتراضی خواستار بازشماری آرا و آنچه آنها «احقاق حق» مردم و کاندیداهای حاضر در این انتخابات می خوانند؛ شدند.

به گزارش کُرد پرس، این کاندیداها که تعداد آنها تا لحظه تنظیم این خبر به بیش از 37 نفر رسیده است با امضای نامه ای اعتراضی و همچنین ثبت درخواست هایی در مراجع مختلف ذی صلاح خواستار برخورد با تخلفات جدی و آشکار انجام شده در این انتخابات شده اند.

این كانديداهاي شوراي شهر مريوان در خصوص سوء استفاده از تمديد زمان برگزاري انتخابات و تبليغات پولي و خريد و فروش آشكار رای مردم از طريق افراد وابسته به بعضي كانديداها نامه اي اعتراضي به فرماندار شهرستان مريوان نوشتند و به وضعيت پيش آمده اعتراض كردند و خواستار احقاق حق خود شدند .

آنها در ادامه درخواست هایی از معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان؛ دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان، دادستانی کردستان و همچنین رییس هیات نظارت استان برای ورود به تخلفات انتخابات در حوزه شهر مریوان ثبت کرده اند.

برخی از این افراد هدف این اعتراض را در وهله برگرداندن اعتبار به انتخابات و جلوگیری از باب شدن یک رویه نادرست در عرصه انتخابات عنوان می کنند.

عملکرد فرمانداری مریوان و همچنین نماینده این شهرستان در مجلس به شدت مورد اعتراض ناظران سیاسی و همچنین فعالان و کاندیداهای حاضر در این عرصه است و به نظر می رسد مسئولان استانی باید پاسخی شفاف و دقیق در این باره به افکار عمومی بدهند.

کد خبر 12123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha