۷۲ شعبه اخذ رای در سروآباد آرای مردم را جمع آوری می کنند

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان سروآباد گفت: ۷۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات روز ۲۸ خرداد در نظر گرفته شده است.

به گزارش کُرد پرس، یوسف باشی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرستان سروآباد ۷۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که ۶۵ شعبه آن روستایی و هفت شعبه نیز شهری است و کار جمع آوری آرای مردم همیشه در صحنه این شهرستان را بر عهده دارند.

وی افزود: از مجموع ۷۲ شعبه در نظر گرفته شده ۱۶ شعبه سیار است که در شهر سروآباد به عنوان مرکز شهرستان چهار شعبه ثابت و یک شعبه سیار و در شهر هورامان نیز سه شعبه ثابت در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان سروآباد ادامه داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان هیئت اجرایی، هیئت نظارت، بازرسی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و تمام امکانات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در سطح شهرستان بسیج شده است.

باشی یادآور شد: تعداد شعب جمع آوری اخذ رای در شهرستان سروآباد نسبت به دوره قبل انتخابات (انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی) که ۶۲ شعبه بودند، ۱۰ شعبه بیشتر شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا برای تصاحب ۲۱۱ کرسی باهم به رقابت می پردازند که ۱۰ کرسی آن شورای اسلامی ۲ شهر سروآباد و هورامان و ۲۰۱ کرسی نیز شورای اسلامی روستاهای تابعه شهرستان است.

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: همدلی و همراهی بسیار خوبی بین مردم این شهرستان با مسوولان و مدیران وجود دارد و همه با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای یکبار دیگر عزت و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

باشی اظهار کرد: مردم سروآباد همواره در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی به عنوان مرزدارانی غیور و دلاور پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و جمعه هفته جاری نیز همچون سال های گذشته مشارکت حداکثری خواهند داشت.

کد خبر 11714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha