تنها شخص آقای رئیسی می‌تواند منجی کشور باشد

سرویس کردستان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس شرایط و وضعیتی که کشور و استان کردستان دارد تنها شخص آقای رئیسی با توجه به کارنامه‌ای که دارد می‌تواند منجی کشور باشد و تحول ایجاد کند.

به گزارش کُرد پرس، علیرضا شهبازی شامگاه دوشنبه در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در سنندج، با بیان اینکه خداوند را شاکر هستم که بعد از 8 سال خدا این توفیق را به من داد که دوباره در بین مردم کردستان باشم، اظهار کرد: من خود را خدمت‌گذار مردم کردستان می‌دانم و در کنار 6 نماینده این استان در مجلس حضور دارم.

وی افزود: براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و توصیه‌ها و وصایای امام راحل دعوت جامعه به حضور پای صندوق‌های رأی یک ضرورت است و هر کس در حد توان باید در این راستا تلاش کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام راحل و رهبری همواره مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده‌اند، ادامه داد: ملت ایران باید با عمل به این توصیه‌های الهی مشارکت حداکثری و آگاهانه، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزند.

شهبازی یادآور شد: براساس شرایط و وضعیتی که کشور و استان کردستان دارد تنها شخص آقای رئیسی با توجه به کارنامه‌ای که دارد می‌تواند منجی کشور باشد و تحول ایجاد کند.

وی بیان کرد: آقای رئیسی از نظر اخلاقی انسانی بزرگ و فهیم و از نظر اجرایی و کاری فردی توانمند است، اعتقاد داریم وی می‌تواند با مجموعه مدیران و افراد پاکدست که به کار می‌گیرد تحول اساسی در قوه مجریه ایجاد خواهد کرد و خیلی از تنگناهای موجود در کشور با هدایت و مدیریت جهادی وی برطرف می شود.

آمار هشت ساله منفی در کردستان ناشی از ناکارآمدی سیستم مدیریتی است

رئیس ستاد عدالت و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی در کردستان نیز در این گردهمایی آمار هشت ساله منفی در استان را ناشی از ناکارآمدی سیستم مدیریت و نبود نظام تدبیر دانست و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای ضامن توسعه استان است و افرادی که ناامیدی را به جامعه القا می‌کنند خائن هستند.

پیمان اسراری با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات سبب توجه بیشتر تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان به استان می‌شود، اظهار کرد: بزرگترین مشکلات در تمام حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در 8 سال گذشته گریبانگیر کردستان شده است و آمار هشت ساله منفی در استان ناشی از ناکارآمدی سیستم مدیریت و نبود نظام تدبیر است.

وی مبنای این گفته‌ها را اعلام شاخص‌های آماری مرکز آمار ایران و بانک مرکزی عنوان کرد و افزود: امروز شاهد افزایش شاخص‌های فلاکت در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و تورم و بیکاری هستیم.

رئیس ستاد عدالت و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی در کردستان با بیان اینکه اگر در حوزه اقتصادی و بخش صنعت و معدن فعالیت‌هایی انجام شده است، مسئولان آن را گزارش کنند، ادامه داد: مردم کردستان معتقد به نظام جمهوری اسلامی و تغییر سرنوشت هستند.

اسراری عملکرد دولت در هشت ساله گذشته را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: ایجاد فضای بی‌اعتمادی در استان محصول ناکارآمدی نظام تدبیر و نبود عملکرد اجرایی در استان است.

وی بازسازی فضای اعتماد در استان را ضروری برشمرد و خواستار اعتماد دوباره مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری شد.

شاخص فلاکت در کردستان بالا است

استاد اقتصاد دانشگاه آزاد سنندج نیز در این گردهمایی گفت: ناکارآمدی در استان کردستان نهادینه شده است و دلیل این ناکارآمدی به کار گیری مدیران برستادی آقای روحانی در مدیریت‌های استان بوده است.

مصطفی باغبانیان با بیان اینکه ناکارآمدی، کارآفرینان و نخبگان استان کردستان را با چالش بزرگی مواجه کرده است، مهاجرت به خارج از مرزها را هم ناشی از بیکاری دانست و اظهار کرد: طبق اعلام دولت شاخص فلاکت در استان کردستان بالا است.

وی افزود: منفی‌بودن رشد جمعیت استان کردستان به دلیل زاد و ولد نیست بلکه به دلیل مهاجرت تحصیل کرده‌ها و نخبگان از استان است.

استاد اقتصاد دانشگاه آزاد سنندج وجود سدها و مرزی‌بودن را جزو مزیت‌ها و پتانسیل‌های استان کردستان دانست و ادامه داد: این در حالی است که بدرستی از این مزیت‌ها و مرزهای سیرانبند بانه و باشماق مریوان استفاده نشده است.

باغبانیان با بیان اینکه علیرغم وجود سدهای زیاد در استان اما به دلیل مدیریت ناکارآمد، کشاورزان کردستان نتوانسته‌اند بخوبی بهره‌مند شوند، یادآور شد: توسعه‌نیافتگی زیرساخت‌ها یکی از مشکلات استان کردستان است.

حجت‌الاسلام رئیسی وعده‌های دروغین 100 روزه به مردم نمی‌دهد

عالم دینی اهل سنت کردستان نیز در این گردهمایی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی برخلاف گذشتگان وعده‌های کذب 30 روزه، 90 روزه و 100 روزه به مردم نمی‌دهد اما قول عدالت‌محوری و رفع تبعیض داده است.

ماموستا یدالله محمدی اظهار کرد: اینکه بدانیم کردستان و ایران عزیز و این سرزمین بی‌نظیر از موقعیت ممتاز جهانی برخوردار است، اینکه رئیس جمهور آینده بداند نظام مقتدر جمهوری اسلامی در کدامین نقطه دنیا قرار گرفته و این اسلام در چه جایگاهی است از اهمیت زیادی برخوردار است چون خداوند در این باره می‌فرماید «شما بهترین امت هستید و بهترین نقطه و جایگاه دنیا را برایتان قرار داده‌ام».

وی افزود: سیدابراهیم رئیسی انسانی امتحان پس داده و انسانی فهیم و عدالت‌محور است و انشاءالله براساس وعده‌ای که داده‌اند به استان کردستان توجه خاص خواهد داشت.

عالم دینی اهل سنت کردستان ادامه داد: امیدواریم کردستانی‌های عزیز مانند مردمان سایر نقاط کشور با مشارکت حداکثری و آگاهانه فردی اصلح‌ را با توجه به کارنامه و توانمندی که دارد برای قراردادن در راس قوه مجریه انتخاب کنند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه انتخابات برای انتخاب بهترین انسان‌ها است، یادآور شد: انتخاب ناآگاهانه و بی‌بصیرت یعنی هشت سال کذابی، دروغ‌پردازی و چپاول و رانت و مشغول برجام شدنی که هیچ نتیجه‌ای برای ملت ما نداشت.

کد خبر 11586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha