مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تشکیل دولتی قوی می شود

سرویس کردستان - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران استوارتر از همیشه و دولتی قوی و متکی بر توانایی‌های داخلی کشور سر کار خواهد آمد.

به گزارش کٌرد پرس، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان بسیجی استان کردستان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را مایوس کند و به همین خاطر می‌گوید پای صندوق‌های رای نیایید، اظهار کرد: این چند روز را باید یک فرصت بدانیم و مردم را برای مشارکت حداکثری توجیه کنیم.

وی افزود: مردم حق دارند ناراضی باشند، مشکلات اقتصادی و معیشتی به جامعه فشار آورده است، 42 درصد از کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم دلیلشان مشکلات اقتصادی است، 17 درصد ناامید به تغییر وضعیت موجود هستند، 25 درصد نارضایتی از ناکارآمدی مدیران دارند و 7 درصد هم مشکلات نارضایتی سیاسی از نظام را مطرح می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید احصا و بکارگیری شود، چرا باید 80 درصد وام‌های کشور فقط در مرکزیت کشور پرداخت شود این چیزی نیست جز نتیجه اقتصاد لیبرالی که بدبختی، حاشیه‌نشینی، محرومیت، بیکاری و غیره را ایجاد می‌کند.

سردار سلیمانی یادآور شد: انتخابات پایان تاخت و تاز جهان سلطه در کشورهای اسلامی است و ما باید آنچنان قدرتی داشته باشیم که اگر یک نظام سلطه می‌خواهد به یک کشور اسلامی حمله کند با تهدید متوقفش کنیم.

وی بین کرد: کسانی که می‌خواهند ملت ایران را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند دلسوز مردم نیستند آنها آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: صندوق رای یک فرهنگ است، فرهنگ جمهوریت، دشمنان می‌خواهند از این راه راه جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، اینها دشمنان اسلام هستند و ملت ایران باید نشان دهند که این توطئه را بازخوانی کرده‌اند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید فرصت را غنیمت بشماریم و در بین اقشار مختلف جامعه اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را تبیین کنیم، اظهار کرد: بعد از مشارکت و انتخاب اصلح موضوع مطالبه‌گری هم باید به عنوان یک اولویت مهم در استان‌ها دنبال شود.

گفتنی است رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پس از ورود به استان کردستان، به زیارت قبور شهدا و گلباران مزار شهدای شهر سنندج رفت و پس از آن نیز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه سپاه کردستان که در جوار مزار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، حضور یافت و بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بیش از 900 کارت هدیه نقدی را بین محرومان توزیع کردند و زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را نیز فراهم کرد.

کد خبر 11488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha