پلمب واحدهای متخلف در هرسین آغاز شد

سرویس کرمانشاه _ فرماندار هرسین گفت: پلمب واحدهای صنفی متخلف شهرستان هرسین از صبح روز چهارشنبه هفتم آبانماه آغاز شده است.

به گزارش کردپرس، فرماندار شهرستان هرسین در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان هرسین ضمن انتقاد از عدم رعایت هشدارهای بهداشتی توسط تعدادی از اصناف شهرهای هرسین و بیستون طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و مصوبات ستاد مقابله با کرونا این واحد ها توسط اکیپ نظارت بر مشاغل و اصناف پلمب خواهند شد.

عبادالله کنجوریان تصریح کرد : عبور از وضعیت قرمز تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد شد و باید با همکاری همشهریان ایثارگر و اصناف فداکار از اپیدمی هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کنیم.

فرماندار هرسین همچنین از قاریان مجالس ترحیم خواست با عدم حضور در مراسمات فاتحه خوانی به حقوق شهروندی و سلامت سایر شهروندان احترام بگذارند.

به گفته کنجوریان پلمب واحد های صنفی متخلف و توقیف خودروهای قاریان مجالس ترحیم بر اساس حکم قضایی انجام خواهد شد.

فرماندار هرسین تصریح کرد : به منظور محدود نمودن تردد خودروها در خیابان اصلی شهر هرسین ، حد فاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی این شهر مسدود شده است.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین افزود : با توجه به اوج گیری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان هرسین ناوگان حمل و نقل دورن شهری باید با نظارت واحد تاکسیرانی شهرداری از ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در حین ارائه خدمات پروتکل های بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

کنجوریان در ادامه از واحد تاکسیرانی شهرداری خواست گشت های روزانه خود را بصورت مستمر فعال کند.

کد خبر 110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha