آزادی ۶ زندانی در سنندج تنها با 60 میلیون تومان

سرویس کردستان - مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: با گذشت ۳۵ میلیون تومانی شکات و کمک ۲۵ میلیون تومانی از سوی خیرین ۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش کُرد پرس، مراد فتحی در مراسمی که با عنوان روز منش پهلوانی نامگذاری برگزار شد، با قدردانی از حضور اعضای هیئت ورزش‌های باستانی استان کردستان، اظهار کرد: رفتار و اخلاق پهلوانی ریشه در تاریخ باستانی کشور عزیزمان ایران دارد و دستگیری از مستمندان و ضعفا از خصلت‌های پهلوانانه مردم ایران از قدیم بوده و هست.

وی فزود: برگزاری گلریزان که به منظور کمک به مددجویان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی هر ساله در ماه رمضان برپا می‌شود امروز نیز با تاسی از آئین زورخانه‌ای در سنندج برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های کردستان با تاکید بر افتادگی در خدمت به خلق، ادامه داد: به فضل پروردگار یکتا و لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندانیان در زندان از شرایط مناسبی برخوردارند و اصلاح‌پذیری آنها با تلاش مجموعه اقدامات فرهنگی و ورزشی به خوبی مهیا است.

فتحی یادآور شد: باید در دوران تحمل حبس مددجویان از خانواده‌های آنها دستگیری شود و این همان منش پهلوانی در آئین باستانی کشورمان است که در گوشه گوشه ایران عزیزمان به خوبی جلوه‌گر است.

وی قدردانی از شکات که با گذشت مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان زمینه آزادی 6 زندانی را فراهم کردند، بیان کرد: مبلغ بدهی این زندانیان ۶۰ میلیون تومان بود که با تلاش مددکاران و گذشت شکات پرونده و همچنین کمک خیرین به مبلغ ۲۵ میلیون تومان این امکان فراهم شد که در روزی که موسوم به منش پهلوانی است تعداد شش زندانی بدهکار مالی با حضور هیئت ورزش‌های باستانی استان از زندان آزاد شوند.

کد خبر 10656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha