درخواست برای فعالیت دوباره نیروهای امنیتی کرد در خانقین

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مسئول اطلاع رسانی اتحادیه میهنی در خانقین خواستار فعال شدن مجدد نیروهای امنیتی کرد موسوم به آسایش در خانقین و جلوگیری از آنچە فعالیت "فتنه انگیزان در دستگاههای نظامی و امنیتی و حشد شعبی" خواندە شد.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، "ابراهیم حسن" در این باره گفت: فعال کردن نقش آسایش در خانقین از نظر امنیتی و اطلاعاتی، گام مهمی در راستای تقویت و ثبات امنیت داخلی و دفاع از همه جریانات منطقه در مقابل توطئه های تروریستی است. زیرا آسایش از پایگاه داده و اطلاعات امنیتی کامل و گسترده ای در طول سالیان گذشته برخوردار بوده است.

ابراهیم حسن افزود: آسایش توانسته است با اقدامات اطلاعاتی و طی عملیات بی سابقه ای از زمان سقوط صدام تا سال 2017 از توطئه های تروریستی در مناطق خانقین جلوگیری کند و هماهنگی اطلاعاتی و امنیتی بین دستگاههای امنیتی و نظامی و حشد شعبی با نیروهای آسایش ضروری است.

این مسئول اتحادیه میهنی تصریح کرد: نیروهای آسایش بدون در نظر گرفتن مسائل قومیتی و مذهبی در کلیه مناطق خانقین، امنیت و ثبات برقرار کرده و همواره حافظ امنیت کلیه گروهها بوده است.

ابراهیم حسن همچنین از فرماندهان و مسئولان امنیتی و نظامی خواست برای حفظ امنیت اجتماعی در خانقین و جلوگیری از تکرار هرگونه تلاش شخصی برای آسیب رساندن به دفاتر سیاسی یا امنیتی کردها در خانقین، از فعالیت افراد نفوذی در دستگاههای نظامی و امنیتی و حشد شعبی و اقدامات فتنه انگیزانه قومیتی و مذهبی و غیره جلوگیری کنند.

کد خبر 10117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha