نماینده پنجمین دوره پارلمان کردستان: حزب دمکرات کردستان فقط بە برنامەریزی طراحی شده برای انتخابات انتقاد دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده پنجمین دوره پارلمان کردستان گفت: «حزب دمکرات کردستان نگفته است که انتخابات نباید برگزار شود، همچنین نگفته است که آماده شرکت در انتخابات نیستم بلکه فقط دیدگاه و نظرات خود را دارد».

به گزاش کردپرس، بهمن عبدالله، نماینده دوره پنجم پارلمان اقلیم کردستان در گفتگو با کردستان24 گفت: حزب دمکرات خود خواهان برگزاری انتخابات بود، در دور پنجم پارلمان تلاش کرد از به تعویق افتادن انتخابات جلوگیری کند و در زمان مقرر خود برگزار شود.

به گفته این نماینده، احزاب هربار به یک بهانه انتخابات را به تعویق انداخته‌اند، احزابی که اکنون می‌گویند انتخابات برگزار شود، خود علت به تعویق افتادن انتخابات بودند، حزب دمکرات نیز اکنون موضع و دیدگاه خود را دارد، این حزب نگفته است که نباید انتخابات پرگزار شود، همچنین نگفته است که آماده شرکت در انتخابات نیستم، حزب دمکرات کردستان فقط درمورد برنامەریزی‌ که خارج از اراده مردم کردستان برای انتخابات طراحی شده است نظرات و دیدگاههای خود را دارد.

وی افزود: تا زمانی که نظرات و مطالبات حزب دمکرات عملی نشود، فکر نمی‌کنم در انتخاباتی شرکت کند که کردستان را در وضعیت بدی که اکنون حاضر است، قرار دهد، زیرا برنامه‌هایی که علیه مردم کردستان طراحی شده اند، به راحتی بر مردم کردستان تحمیل نخواهد شد.

بهمن عبدالله همچنین بیان کرد: تاریخ تعیین شده برای انتخابات و تصمیماتی که صادر شده است، قانونی است  که در هیچ کجای دنیا دادگاه نمی‌تواند آن را اصلاح یا رد کند، نظرات و دیدگاه های حزب دمکرات باید عملی شود زیرا نه تنها اصلاح قانون به طور غیرقانونی اصلاح شده است، بلکه آرای حدود 400 هزار نفر از رأی دهندگان هم به دلیل عدم شناسایی اثر انگشت خوانده نمی‌شود.

کد خبر 2770079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha