شناسایی و تعقیب اشرار  توسط سازمانهای امنیتی و نظامی انجام می شود

سرویس کردستان- فرمانده مرزبانی کردستان گفت: شناسایی و تعقیب اشرار توسط سازمان های امنیتی و نظامی که در منطقه مسئول هستند انجام می شود و در فرصت مناسب این شرارت آنها جبران خواهد شد هرچند که شب گذشته ضربه خوردند و مجبور به ترک منطقه شدند.

به گزارش خبرنگار کرد پرس سردار محمد عارف سپهری روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر سرباز وظیفه شهید فرزین بلیان در جمع خبرنگاران در  اظهار داشت: شب گذشته در یکی از نقاط مرزی شهرستان بانه تعدادی اشرار تروریست مسلح قصد ورود به کشور را داشتند که مرزبانان هوشیار هنگ مرزی بانه به مقابله با آنها پرداختند و اجازه ورود به این تروریست های مسلح را ندادند.

وی اضافه کرد: در یک درگیری مسلحانه ای که بین مرزبانان و اشرار تروریست رخ داد اشرار بعد از اینکه دیدند نمی توانند از سد مرزبانان عبور کنند با به جا گذاشتن مقداری وسایلی که همراه داشتند و خسارت های جانی که به آنها تحمیل شد مجبور شدند منطقه را ترک کنند.

سردار سپهری با بیان اینکه اشرار مسلح به سمت کشور مقابل متواری شدند گفت: در درگیری مرزبانان با اشرار تروریست یکی از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که شهادت این مرزبانان رشید اسلام را به امام زمان، مقام معظم رهبری، هم‌ زمان خودم و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: به همه مردم کردستان قول می دهیم که آرامش و آسایش مردم را حفظ کنیم و اجازه نمی دهیم که ناامنی در جامعه ایجاد شود که با تقدیم این شهید دوباره این عهد خود را تکرار کردیم.

بامداد پنجشنبه در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان به شهادت رسید و ۲ سرباز دیگر و یک نیروی کادر زخمی شدند.

کد خبر 2770072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha