ریاست مشترک KCK خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی کارگر شد

سرویس ترکیه - KCK با انتشار بیانیه ای خواستار شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی کارگر و مطالبه برای آزادی اوجالان شد.

به گزارش کردپرس، ریاست مشترک شورای اجرایی کنفدرالیسم جوامع کردستان (KCK) با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز یکم می، روز جهانی کارگر، بر اتحاد و همبستگی میان مردم برای مقابله با مدرنیته سرمایه داری، همچنین درخواست برای آزادی فیزیکی عبدالله اوجالان رهبر در بند حزب کارگران کردستان (PKK) تاکید کرد.

KCK در این بیانیه با اشاره به این که مدرنیته سرمایه داری با انگیزه کسب بالاترین میزان سود، باعث از میان رفتن همه ارزش های انسانی شده است، حذف نظام سرمایه داری و ساختن یک زندگی دموکراتیک با تاکید بر ارزش های بشری و زیست محیطی را ضروری توصیف کرد. KCK بر نقش اتحاد و همبستگی مردم برای نیل به خواسته های شان تاکید کرد.

ریاست KCK در ادامه این بیانیه خواستار شرکت گسترده مردم در تجمعات روز کارگر شده و از مردم خواست تا در این روز مطالبات خود از جمله آزادی عبدالله اوجالان رهبر در بند PKK شوند.

همزمان، کمیته اجرایی PKK نیز با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز یکم می، روز جهانی کارگر، از مردم خواست تا با رفتن به خیابان ها، ضمن گرامی داشت روز جهانی کارگر، خواستار آزادی عبدالله اوجالان رهبر در بند PKK شوند.

کد خبر 2769975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha