سرویس کردستان- حساب بانکی شهرداری بانه با حکم دادگاه به دلیل عدم پرداخت حق بیمه یکی از کارگران آسیب دیده کارخانه بازیافت برای دومین باز مسدود شد.

به گزارش خبرنگار کرد پرس حساب بانکی شهرداری بانه نخستین بار به دلیل عدم پرداخت بدهی یکی از شهروندان در ازای خرید زمینی بود و دومین بار هم به دلیل عدم پرداخت بیمه یکی از کارگران کارخانه بازیافت شهرداری با حکم دادگاه مسدود شده است.

یکی از کارکنان شهرداری در این باره به خبرنگار کرد پرس گفت: سوران قادریان یکی از کارگران کارخانه بازیافت شهرداری بانه در اواخر سال 95 دست خود را بر اثر گیر افتادن در دستگاه بازیافت از دست داد و در هچنین قفسه سینه و بخشی از فک گونه و چانه او در این حادثه به شدت آسیب دید.

وی، با توجه به اینکه در سال 95 شهرداری 388 نفر نیرو داشته بر اساس بیمه مسئولیت کار فرما در قبال کارکنان 146 نفر از کارکنان شهرداری و پنج نفر بدون نام بیمه شدند.

این کارمند شهردار بانه اظهار داشت: بیمه هم براساس قاعده نسبی بخشی از بیمه سوران قادریان که حدود 80 میلیون تومان بوده پرداخت کرده و مابقی پرداخت بیمه او بر عهده شهرداری گذاشته شده که متاسفانه مسئولین وقت « شهردار، معاونین و امور مالی » علارغم وعهده به کارگیری و جبران خسارت به او اقدامی انجام ندادند و بعد از 3 ماه که وعهده مسئولین وقت محقق نشده وی از شهرداری بانه شکایت کرده که شکایت وی منجر به محکومیت شهرداری شده و شهرداری باید 380 میلیون تومان به این کارگر کارخانه بازیافت پرداخت کند.

وی افزود: اکنون حکم او قطعی شده و این امر باعث شده که حساب های بانکی شهرداری بار دیگر مسدود شود.

وی گفت: این موضوع در دوره شهردار قبلی مطرح شده و شهرداری محکوم به پرداخت بیمه شده اما حق و حقوق این کارگر را پرداخت نکرده و بیمه خسارت خود را پرداخت کرده بود.

براساس شنیدها حساب شهرداری بانه نخستین بار به مدت 2 هفته با حکم دادگاه به دلیل عدم پرداخت بدهی یکی از شهروندان که حدود 600 میلیون تومان بوده مسدود شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha