سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: 492 نفر به دلیل جرائم غیر عمد از جمله مشکلات خانوادگی و پرداخت نکردن مهریه و نفقه در حبس هستند.

به گزارش کردپرس به نقل از روابط عمومی استاندار آذربایجان غربی، میرعلی اکبر بنی هاشمی در اولین جلسه هم اندیشی خیرین و کارآفرینان گفت: 492 نفر به دلیل جرائم غیر عمد از جمله مشکلات خانوادگی و پرداخت نکردن مهریه و نفقه در حبس هستند که برای آزادی این تعداد 300 میلیارد ریال نیاز است.

میرعلی اکبر بنی هاشمی افزود: برای اینکه این نهاد بتواند مبلغی از جرائم را تهیه و برای زندانیان هزینه کند، جشن گلریزان در تمامی شهرستان ها برگزار می شود و تا کنون در سه شهرستان برپا و 2 میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: جشن بزرگ گلریزان نیز 12 خرداد جاری در زندان مرکزی ارومیه برگزار می شود و علاقه مندان و خیرین می توانند در این جشن شرکت کنند.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی افزود: برای اینکه بتوان آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش داد نیازمند فراهم کردن اشتغال برای جوانان هستیم و می توان با راه اندازی مجمع خیرین اشتغال در استان گام موثری را برای حمایت از افراد جامعه و نیازمندان برداریم.

بنی هاشمی بیان کرد: فقر فرهنگی، فقر اعتقادات و نبود اشتغال سه عامل اصلی بروز جرم در جامعه هستند که باید تلاش شود این عوامل از جامعه ما ریشه کن شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha