دستگیر عاملان تیراندازی و شرور سابقه دار در سیروان

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از شناسایی عاملان تیراندازی و دستگیری آنها توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هـــادی گنــدمی اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر وقوع يک فقره تيراندازي منجر به خسارت در یکی از مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی کارزان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، موفق به شناسائی عاملان این تیراندازی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد: متهمان که بعد از ارتکاب جرم، متواری و خود را مخفی کرده بودند با هماهنگی مقام قضائی و در 2 عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: احدی از آنها که شروری سابقه دار است و سوابقی همچون سرقت، درگیری، تیرانداری و حمل سلاح را در پرونده خود داشت که پلیس با دستگیری این متهم به شرارت های وی پایان داد.

گندمی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس، به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به افراد شرور که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان را دارند نخواهد داد و با هرگونه اقدامی که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازد با قاطعیت و بدن اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 9898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha