امنیت شغلی و تامین معیشت کارگران یک اولویت مهم است

‍سرویس ‍ کرمانشاه _ فرماندار هرسین گفت: ‍ واحدهای صنعتی منطقه می بایست اموری چون امنیت شغلی و تامین معاش کارگران را در صدر برنامه‌های خویش قرار دهند تا این گروه از جامعه با امنیت خاطر در مسیر پیشرفت اقتصادی گام بردارند.

به گزارش کردپرس؛ عباداله کنجوریان در آیین تجلیل از کارگران نمونه پتروشیمی پلیمر اظهار داشت: شعار تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید بعنوان یک راهبرد و چراغ راه برای توسعه اقتصادی کشور ترسیم شود.
فرماندار شهرستان هرسین عنوان کرد: اهمیت کار و کار کارگر به قدری والاست که مقام معظم رهبری در وصف اهمیت کارگر فرمودند: علاقه‌ و اشتیاق به کار بایستی در جامعه ترویج پیدا کند و کار به‌ عنوان ارزش شناخته بشود؛ به طوری که کارگر وقتی می گوید «من کارگرم»، احساس افتخار کند، احساس حقارت نکند.
وی در ادامه تاکید کرد: کارگر ستون فقرات اقتصاد و ستون فقرات تولید است و بدون کار او هیج ثروتی اثرگذار و راهگشا نیست.
کنجوریان افزود: نامگذاری‌ سال جاری تحت عنوان تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و هوشمندانه بود و این شعار باید بعنوان یک راهبرد حیاتی و چراغ راه در راستای خنثی نمودن جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام و کشور و همچنین تقویت بنیه ی اقتصادی کارگران و حمایت از آنان ترسیم شود.

وی ادامه داد: بدیهی است تحقق شعار سال جاری نیازمند یک نگاه کارشناسی و همه‌ جانبه به عوامل موثر بر آن است و در این راستا عامل کار و یا همان کارگر باید بصورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

فرماندار هرسین عنوان کرد: این هفته فرصت مغتنمی است برای پرداختن به وضعیت سلامت کارگران و لازم است یادآوری جدی داشته باشیم نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان و توصیه میکنم مدیران عامل این واحد ها اهتمام ویژه ای در این راستا داشته باشند.

کد خبر 8767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha