همکاری مشترک با فرانسه در برابر تحریم های آمریکا

سرویس ترکیه - وزارت مالیه و خزانه داری ترکیه در بیانیه ای با اشاره به تماس تلفنی برات آلبایراک، وزیر مالیه و خزانه داری ترکیه با همتای فرانسوی خود برونو لی ماری عنوان کرده است: دو طرف به توافق رسیده اند در برابر تحریم های آمریکا علیه ترکیه همکاری کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون NTV، در پی تماس تلفنی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه؛ برات آلبایراک، وزیر مالیه و خزانه داری ترکیه نیز در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود برونو لی ماری، در خصوص روابط اقتصادی و تجاری دوجانبه گفتگو و مذاکره کرده اند.

وزارت مالیه و خزانه داری ترکیه در بیانیه ای با اشاره به این تماس تلفنی عنوان کرده است: در این تماس تلفن علاوه بر روابط اقتصادی و تجاری دو طرف در خصوص تحریم های آمریکا علیه ترکیه نیز گفتگو شده و دو طرف به توافق رسیده اند در برابر تحریم های آمریکا علیه ترکیه همکاری کنند.

آلبایراک همچنین در اظهاراتی از حمایت های امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و برونو لی ماری، وزیر خزانه داری فرانسه در خصوص حمایت هایشان از ترکیه تشکر کرده و عنوان کرده است: یک مذاکره بسیار مثبت با همتای فرانسوی خود داشتیم. در خصوص این که در برابر تحریم های ایالات متحده آمریکا همبستگی به وجود آورده و همکاری مشترک داشته باشیم به توافق رسیدیم. همچنین برای دیدار و مذاکرات بیشتر حول محور همکاری های دوجانبه قرار بر این شده است که در تاریخ 27 آگوست در پاریس با یکدیگر ملاقات کنیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 84917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha