کشتار مکانیزه و حذف واسطه‌ها، مدلی برای ساماندهی کشتارگاه های کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: زنجیره خرید، کشتار و توزیع گوشت قرمز در حال حاضر کاملا سنتی و نیازمند اصلاح رویه است که با کمک دستگاه‌های ذیربط، در حال تدوین مدلی برای مکانیزه کردن این چرخه و حذف واسطه‌ها هستیم.

به گزارش کردپرس؛ معاون اقتصادی استاندار در بازدید از دو کشتارگاه دام کرمانشاه از نزدیک در جریان وضعیت موجود و مشکلات آنها قرار گرفت. بهزاد باباخانی در حاشیه این بازدید گفت: شهرستان کرمانشاه در حال حاضر دارای دو کشتارگاه دام است که در برهه های زمانی مختلف یکی از آنها فعال و دیگری غیرفعال بوده است و این موضوع از یک طرف به بخش خدمات و اشتغال ضربه زده و از طرف دیگر به دلیل رقابتی نبودن کشتار، موجب ورود واسطه‌ها و افزایش قیمت گوشت قرمز برای مصرف کننده شده است.

معاون استاندار افزود: کشتارگاه بیستون نیز پس از تغییر و تحول مدیریتی و واگذاری به بخش خصوصی با مشکلاتی در ارائه خدمات مواجه شده است که نیازمند رسیدگی است و بر این اساس و حسب تاکیدات استاندار محترم جلساتی برای فعالیت همزمان، رقابتی و عادلانه کشتارگاهای شهرستان کرمانشاه و منطقی سازی قیمت گوشت قرمز تشکیل شده و این موضوع بزودی ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 8279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha