شناسایی ۴ سوله بزرگ کالاهای کلاهبرداری شده در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عامل کلاهبرداری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریالی و شناسایی ۴ سوله بزرگ از کالاهای کلاهبرداری شده ازصاحبان شرکت ها وموسسات خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: بدنبال کلاهبردای های صورت گرفته در سطح استان و بالاخص شهرستان بوکان، افراد زیادی مالباخته از سطح کشور به مراجع قضایی شهرستان مراجعه واعلام شکایت نمودند.

او تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پس ازهماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند متهم پرونده بنام (س.ر)از افراد سابقه دار را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این فرد با استفاده از فضای مجازی مالباختگان را که اکثرا ازمالکین کارخانه ها و یا کارگاه های تولیدی بودند و تبلیغات زیادی هم در راستای تولیدات خود داشتند را شناسایی نموده و با ایجاد رابطه خود را به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق معرفی و از صاحبان شرکت هاکلاهبرداری می کرد.

خرم نیا اظهار داشت: ارزش اقلام مکشوفه از انبارهای محل نگهداری کالاهای کلاهبرداری شده بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال براورد شده است.

کد خبر 7400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha