اظهار امیدواری مسرور بارزانی درباره حل مشکلات بین بغداد و اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان – "مسرور بارزانی" نخست وزیر اقلیم کردستان با شماری از شخصیت های سیاسی عراق به صورت تلفنی گفتگو و از تلاش هایشان در زمینه تصویب قانون بوجه سال 2021 این کشور تقدیر کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، دولت اقلیم کردستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسرور بارزانی با "عمار حکیم" رهبر جریان حکمت ملی، "هادی عامری" رئیس ائتلاف فتح، "خمیس الخنجر" دبیرکل طرح عربی و "احمد جبوری" مشهور به ابومازن دبیرکل حزب جماهیر به صورت تلفنی گفتگو کرد.

براساس این بیانیه، بارزانی در این تماس های تلفنی از نقش شخصیت های نامبرده در تصویب قانون بودجه فدرال سال 2021 تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد تصویب بودجه گامی در راستای حل همه مشکلات و اختلافات بین دولت مرکزی و دولت اقلیم کردستان و براساس قانون اساسی باشد.

یادآور می شود مسرور بارزانی، پیشتر نیز با "مصطفی کاظمی" نخست وزیر و "محمد الحلبوسی" رئیس مجلس عراق به صورت تلفنی گفتگو و از کمک های آنها به تصویب قانون بودجه فدرال و مواد مرتبط با توافق بین دولتهای اربیل و بغداد تقدیر کرده بود.

یادآور می شود مجلس عراق چهارشنبه گذشته بعد از چهار ماه بحث و گفتگو میان جریانات سیاسی این کشور، قانون بودجه را به تصویب رساند.

کد خبر 7219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha