محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرمانشاه

‍سرویس کرمانشاه _ رئیس پلیس راهور استان، گفت: محدودیت های اعمال شده در استان مربوط به شهرهای قرمز نارنجی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فض اله شیری" گفت: برابر اعلام رنگ بندی شهرهای جدید از سوی ستاد ملی کرونا چندین شهر استان در زمره شهرهای قرمز و نارنجی قرار گرفته اند و ورود به این شهرها ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به مهلت 72 ساعته مسافران شهرهای قرمز و نارنجی برای بازگشت به شهرهای مبداء اظهار داشت: خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز به ازای هر روز تردد یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.
سرهنگ شیری افزود: ساعت محدودیت تردد شبانه که پیش از این از 21 تا 3 بامداد بود ، از روز هفتم فروردین ماه تغییر و محدودیت تردد از ساعت 22 تا 3 بامداد اعلام می شود.
وی افزود: رانندگانی که در این ساعت تردد در سطح شهر داشته باشند اعمال قانون خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد : هرگونه تغییر در خصوص جزئیات این طرح متعاقبا اعلام می شود .
سرهنگ شیری در پايان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان تاکید کرد": انتظار داریم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، مردم عزیز از تردد های غیر ضروری شهری خودداری و به دستورالعمل های مراقبت و فاصله گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

کد خبر 7042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha