مرز مهران فعلا بسته نیست / نظارت شدید کرونایی بر ترددها

سرویس ایلام - سرپرست استانداری ایلام در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد کرونا استان ایلام در خصوص منع تردد در مرز مهران خبری تازه نداد و آن را منوط به تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی استانداری ایلام دانست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری با تاکید بر افزایش نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز مهران یادآور شد: کلیه مسافران ورودی از عراق به مرز مهران با توجه به شیوع کرونای جهش یافته، باید تست کرونا بدهند.

وی با بیان اینکه هر تصمیمی در خصوص ممنوعیت و محدودیت مرز مهران نیازمند اخذ موافقت کار ویژه مرزی کشور است، اضافه کرد: تا زمان تصمیم گیری نهایی در مورد مرز مهران ، نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید در این مرز اتخاذ شود.

سرپرست استانداری ایلام ادامه داد: نتیجه تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی استانداری ایلام در خصوص اعمال ممنوعیت های تردد در مرز مهران بعنوان مصوبه نهایی تصمیم گیرهای در خصوص این مرز خواهد بود.

نوذری اعلام کرد: ورود کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان های جنوبی استان از فردا به مدت یک هفته ممنوع است اما تردد وسایل نقلیه عمومی، حمل بار با انجام غربالگری و تست کرونا بلامانع است.

به گزارش کردپرس و بنا به اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد ۲۵۵۸۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۶۶۴ نفر از هم استانی‌هایمان نیز جان خود را از دست داده اند. همچنین در حال حاضر تعداد ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد ۲۴۲۵۵ مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.

کد خبر 5102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha