تهدید جنبش نجبا علیه نیروهای ترکیه به دلیل تصمیم برای حمله به استان نینوا

سرویس عراق و اقلیم کردستان – جنبش نجبا تهدید کرد در صورتی که نیروهای ارتش ترکیه به تجاوزاتشان در خاک عراق ادامه دهند موضع قاطع در مقابل آنها اتخاذ خواهد کرد. این جنبش همچنین از دولت و پارلمان عراق علیه تجاوزات مذکور، موضع قاطعی اتخاذ کنند.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، جنبش نجبا با صدور بیانیه ای اعلام کرد کشور در مرحله سرنوشت سازی از تاریخ قرار گرفته است و موضع ضعیف حاکمیت و منافع گروهی تنگ نظرانه باعث شده است کشور به صحنه تجاوز همه طرف ها و کشورها تبدیل شود.

جنبش نجبا افزود: در صورت ادامه مواضع رسمی ضعیف حاکمیت، تصمیم نیروهای ارتش ترکیه برای ورود به استان نینوا تا شهر شنگال – که اطلاعات به دست آمده حاکی از چنین تصمیمی دارد - آخرین مورد از تجاوزات نخواهد بود.

این جنبش از نیروهای ارتش "اشغالگر" ترکیه و دولت آنکارا خواست قبل از چنین اقدام حساب نشده ای، در تصمیماتشان تجدیدنظر و بررسی مجدد نمایند. زیرا نیروهای اشغالگر آمریکا که از نظر تعداد نیرو و امکانات بر آنها برتری دارند بهترین عبرت برای آنها خواهند بود.

وی همچنین از دولت، پارلمان عراق و کلیه طرف های ذیربط خواست در مقابل این تجاوزات موضع قاطعی اتخاذ نمایند. زیرا مردم و مقاومت عراق از توانایی پاسخ به متجاوزین و نقش بر آب کردن توطئه ها برخوردار هستند و ماهیت پاسخ آنها به چنین اقداماتی بر همگان روشن است.

کد خبر 4711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha