ادهم بارزانی تشکل جدید سیاسی ایجاد می‌کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- ادهم بارزانی عضو سابق هیئت رئیسه حزب دمکرات کردستان و پسر عموی مسعود بارزانی همراه با تعدادی از شخصیتهای سیاسی داخل و خارج از اقلیم تشکل جدیدی سیاسی ایجاد می‌کنند، اما هنوز درباره مشارکت در انتخابات پارلمان کردستان تصمیم نگرفته اند.

به گزارش کردپرس به نقل از آوینه: به گزارش صدای امریکا ادهم بارزانی عضو سابق هیئت رئیسه حزب دمکرات کردستان و پسر عموی مسعود بارزانی همراه با تعدادی از شخصیتهای سیاسی داخل و خارج از اقلیم تشکل جدیدی سیاسی ایجاد می‌کنند. نام این ساختارسیاسی جدید «خط سوم » خواهد بود و به گفته افراد نزدیک به ادهم بارزانی عملکرد آنها با احزاب حاکم و اپوزیسیون اقلیم متفاوت است.
وریا سعید رواندزی که شخص دوم این حزب محسوب می‌شود به صدای امریکا گفت: بعنوان بخشی از سیاست و برنامه احزاب حاکم سیستم فعالیت نمی کنیم و باشیوه فعالیت اپوزیسیون هم متفاوت عمل می‌کنیم . ما برنامه‌های خود را برای اعمال نظر در اختیار مردم قرار می‌دهیم و معتقدیم که قادر خواهیم بود خلأ سیاسی موجود در اقلیم را پر نماییم.
وی همچنین اعلام کرد: ارزیابی دقیقی درباره پایگاه و ساختار خود انجام نداده‌ایم اما اقدامات خوبی در داخل و خارج از اقلیم انجام داده ایم، و روابط زیادی با شخصیت‌های سیاسی تاثیرگذار برقرار کرده‌ایم و به علت نارضایتی مردم هم می‌توانیم این خلأ سیاسی موجود را پر نماییم.

کد خبر 43644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha