262 واحد مسکن تحویل مددجویان کردستان شد

262 واحد مسکن مددجویی با حضور مسئولان استانی تحویل مددجویان کمیته امداد کردستان شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل کمیته امداد کردستان در مراسم تحویل مسکن مددجویی که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: نهاد مقدس بعد از 22 روز با فرمان امام راحل (ره) باهدف رسیدگی به معیشت و نیازمندی قشر آسیب پذیر تاسیس شد که با گذشت این همه سال، خدمات رسانی بی منت همچنان ادامه دارد.

رضا طوسی از ارائه 35 برنامه و 94 فعالیت خدمات به جامعه هدف در کردستان خبر داد و افزود: نیازهای مددجویان و نیازمندان کردستانی احصا شده و با سه رویکرد و اصل «خدمات دهی بی منت، اثرگذار و جهادگونه» دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که با ارائه مستندات نیازمندی ها به 2 هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 660 هزار میلیارد تومان، 84 درصد منابع جذب و هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزایش مستمردی و پرداخت 600 میلیارد تومان به حساب مستمری بگیران، پرداخت 7 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک درمانی، و اهدای 2400 سری جهیزیه به مددجویان کردستانی را از دیگر اقدامات سال جاری کمیته امداد در استان عنوان کرد و ادامه داد: اکنون هیچ پشت نوبتی جهیزیه نداریم.

طوسی یادآور شد: پرداخت 6 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه بیمه تامین اجتماعی، 48 میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج و 8 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی 24 هزار دانش آموز از دیگر خدمات کمیته امداد در کردستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه 8 هزار و 362 فعالیت در حوزه های مختلف مسکن از جمله احداث، بازسازی، تعمیر و ... در استان انجام شده است، بیان کرد: ارزش کمک های مومنانه امسال 182 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه سهم کردستان از 40 هزار واحد مسکن، یک هزار و 200 واحد است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات احداث 300 واحد آغاز شده است، امروز همزمان با کشور 262 واحد مسکن مددجویی تکمیل شده تحویل مددجویان نیازمند امداد کردستان شد.

کد خبر 43556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha