شرکت چینی در ایلام دی سولفید کربن تولید می‌کند

سرویس ایلام - با رایزنی امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، بزرگترین تولیدکنندگان دی سولفید کربن جهت سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون دلار سرمایه ثابت از کشور چین به ایلام وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون مدیرعامل شرکت بای جین شانگ های چین به عنوان بزرگترین تولیدکننده دی سولفید کربن جهان در نشست با استاندار ایلام و مسئولان مربوطه اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که امروز در استان ایلام برای فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری به سر می بریم، این شرکت در حوزه تولید دی سولفید کربن شرکت بزرگی در جهان است و دارای پیشرفته ترین تکنولوژی در این زمینه در جهان است.

نیوفاچانگ یادآور شد: شرکت بای جین شانگ های چین بزرگترین شرکت تولید دی سولفید کربن در جهان دارای ۷ کارخانه شامل ۶ کارخانه در چین و یک کارخانه در کشور هند است و هدف از سفر به استان ایلام برای جست و جوی ظرفیت های سرمایه گذاری است، این شرکت برای تولید ۶۰ هزار تن دی سولفید کربن در سال با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون دلار آمادگی لازم را دارد.

وی بیان کرد: برای سایر صنایع پایین دستی هم آمادگی لازم برای سرمایه گذاری وجود دارد، برای تولید دی سولفید کربن و احداث کارخانه در استان، ۹۰ هزار متر مکعب گاز ،۴ مگاوات برق، ۱۸۰ تن گوگرد، ۵۰۰ متر مکعب آب به صورت روزانه نیاز است.

او گفت: پس از احداث کارخانه طبق برنامه زمانبندی تعیین شده ۱۵ ماهه،‌ ۶۰ هزار تن دی سولفید کربن سالانه در این استان تولید می شود.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این نشست ضمن تشریح ظرفیت ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان، عنوان کرد: مقدمات احداث کارخانه تولید دی سولفید کربن در ایلام فراهم بوده و عمده مواد اولیه این کارخانه از خود استان تامین خواهد شد.

کد خبر 43221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha