شهردار سریش آباد معرفی شد/سومین انتخاب شورای پنجم

سرویس کردستان- سکان مدیریت شهرداری سریش آباد بعد از 6 ماه انتظار به «سجاد غفاری» یکی از اعضای شورای این شهر رسید تا عنوان سومین شهردار انتخابی در شورای پنجم را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از استعفای «هادی کرمی» شهردار پر حاشیه سریش آباد با پرونده ای عظیم از مشکلات، سکان مدیریت این شهر به «سید حسن رضوی» رسید. شهرداری که در خرداد سال جاری استیضاح شد و در نهایت شهرداری را به سومین گزینه شورای پنجم یعنی «سجاد غفاری» سپرده شد.

در همین زمینه رئیس شورای شهر سریش آباد از انتخاب شهردار بعد از گذشت 6 ماه انتخاب شد. «6 ماه منتظر تأیید شهردار انتخابی بودیم و در نهایت روز پنجشنبه 16 بهمن «سجاد عفاری» یکی از اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب گردید.»

«محمد عربیان» در پاسخ به این سؤال خبرنگار کردپرس که باتوجه به اینکه سال آخر شوراست و شهرداری هم با مشکلات فراوانی روبرو است، امیدوار به بهبود وضعیت دارند یا نه؟ گفت که «اگر مسئولان استان و شهرستان از نظر ساختاری کمک کنند می توان امید داشت که شهردار جدید اقداماتی را داشته باشد. در واقع مسئولان جدای از مسایل مالی باید بروکراسی اداری را کاهش دهند و همکاری و تعامل خود را افزایش دهند.»

مطابق سخنان او باید اگر بروکراسی اداری کاهش یابد و ساختارهای کاری درست پیش برود می توان در این مدت باقیمانده از شورا بخشی از بدهی شهرداری را با ایجاد دو طرح اشتغالزایی با درآمد پایدار برای شهرداری تسویه کرد.

تأکید بر پایه ریزی درآمد پایدار

«سجاد غفاری» متولد سال 62 دارای دو مدرک کارشناسی کشاورزی و حقوق یکی از اعضای شورای پنجم سریش آباد است که کارمند محیط زیست هم بوده و هم اکنون به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شده است.

او در گفت و گو با خبرنگار کردپرس از پایه ریزی درآمد پایدار برای شهرداری گفت. «باتوجه به اینکه در شورا بوده ام و نسبت به مشکلات موجود در شهرداری اطلاع و شناخت کافی دارم برای همین باید به دنبال پایه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری بود تا این رویه برای همیشه با وجود هر شهرداری ماندگار باشد.»

«غفاری» از به کارگیری اموال مازاد شهرداری که سال هاست بلا استفاده مانده گفت و اینکه باید نیروهای مازادی که در شهرداری هستند با راه اندازی طرح های اشتغالزایی در بخش های دیگر به کار گرفته شوند تا بار تحمیل نیرو بر شهرداری کاهش یابد./

کد خبر 4287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha