هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سنندج توزیع شد

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی استان کردستان از توزیع یک هزار پرس غذای گرم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بین خانواده های نیازمند ساکن در مناطق حاشیه نشین شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردار علی آزادی در جزئیات این خبر گفت: در اقدامی خداپسندانه و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر؛ تعداد یک هزار پرس غذای گرم توسط پلیس کردستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و در بین خانواده های نیازمند در حاشیه شهرستان سنندج توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری وظیفه خود می داند تا با شناخت مشکلات اجتماعی و اتخاذ تصمیمات مناسب یاریگر اقشار نیازمند باشد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: در طول سال و به مناسبت های مختلف نیروی انتظامی خدماتی نظیر توزیع وعده غذایی، ویزیت و توزیع داروی رایگان و... را به شهروندان حاشیه نشین ارائه می دهد.

بازنشستگان، سرمایه های گرانقدر ناجا هستند

فرمانده انتظامی استان به مناسبت ایام الله دهه فجرباهمکاران بازنشسته وخانواده های آنان دیدار کرد و گفت: بازنشستگان راهنمایان عملی کارکنان، مشاورانی ارزشمند و سرمایه های گرانقدر ناجا هستند.

سردار علی آزادی دردیدارو تجلیل از سه تن از بازنشستگان ناجا با تاکيد بر رسيدگي و رفع مشکلات بازنشستگان و خانواده های آنان، اظهار داشت: برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و دغدغه ها، افزايش كمي و كيفي سطح زندگي ، حمايت مادي و معنوي و همچنین حفظ و ارتقاء سلامت و كرامت بازنشستگان همواره یکی از اولویت های ناجا بوده است .

فرمانده انتظامی استان با تاكيد بر تکریم و رسيدگي سريع و دقيق به مشكلات بازنشستگان، افزود: توجه ویژه به بازنشستگان و خانواده های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است همه در جهت ارتقاي شأن و منزلت این عزیزان تلاش كنيم.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: بازنشستگان با کوله باري از تجربه، مشاوران ارزشمندی براي سازمان به شمار مي آيند كه در طول سال هاي خدمت، اصول ماموريت‌هاي نيروي انتظامي را به صورت عملي لمس كرده و مي‌توان از اين دانش‌ها به صورت مطلوبي بهره گرفت.

فرمانده انتظامي استان کردستان در پایان پيشرفت و اقتدار ناجا را مرهون تلاش بي وقفه و بي دريغ بازنشستگان و صبر و بردباری خانواده های گرامی آنان دانست و افزود: تکريم و تجلیل از بازنشستگان، فرصت و بهانه اي است براي پاسداشت و تقدير از اين گنجينه هاي ارزشمند که هر يک زماني در حوزه کاري خود در پيشبرد و تحقق اهداف ناجا تلاش کرده اند.

خانواده شهدا الگوي صبر، استقامت و طلایه داران فرهنگ ايثار و شهادت اند

سردار علی آزادی همچنین با خانواده های شهید "راشد سعیدی " "ابراهیم حیدری" "ساسان سامانی" دیدار کرد و گفت: خانواده شهداء به عنوان الگوي صبر، استقامت و تعالي فرهنگ ايثار و شهادت و روحيه مجاهدت با استکبار در جامعه شده اند.

وی افزود: امنيت امروز کشور مرهون جانفشاني و از خود گذشتگي شهيدان گرانقدری است که در لحظات خطير به دفاع از انقلاب اسلامي که ادامه دهنده راه انبياء است پرداخته و در اين راه از تمام هستي خود گذشتند.

سردار آزادی تصریح کرد: ما بايد با تأسي از راه امام حسين (ع)، شهداء گرانقدر و امام شهيدان (ره) و با خدمت شايسته و مطلوب به مردم و حفظ نظم و امنيت براي شهروندان، ادامه دهنده راه خون شهداء باشيم.

فرمانده انتظامي استان کردستان در پایان ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهداء، خاطرنشان کرد: شهداء طلايه داران دفاع از عزت و ارزش ها هستند، چرا كه آن ها در پاسداري از ارزش هاي والاي اسلام و دفاع از اعتقادات و معنويات كه خواست ملت بزرگ ايران و همه مسلمانان جهان است، در پيروي از منويات مقام عظماي ولايت (مدظله العالي) به مقام والاي شهادت مفتخر شدند.

کد خبر 4285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha