بهره برداری چندین طرح عمرانی و خدماتی پیرانشهر توسط استاندار آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- در ششمین روز از ایام گرامیداشت دهه فجر در شهرستان پیرانشهر چندین طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار کردپرس، همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ششمین روز از گرامیداشت این ایم خجسته، با حضور محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، کمال حسین پور، نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی چندین طرح و پروژه خدمات رسانی و عمرانی در شهرستان پپیرانشهر در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه CNG برادران "دادفر" و "ایرانی" شهر پیرانشهر با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل آروده شخصی و اعتبارات دولتی در مساحت 5 هزار و چهارصد متر مربع در محل ورودی شهر پیرانشهر بطرف جاده سردشت یکی از مهمترین پروژه هایی بود که با حضور مسئولان افتتاح شد.

افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شش روستای بخش مرکزی پیرانشهر از جمله روستاهای دیلزه، قلات رش، چیانه، نمنجه، بادین آباد پیران و گردیمخانه با تعداد مجموع ۶۱۸ خانوار یکی دیگر از پروژه هایی بود که با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال در‌ دهه مبارک فجر امسال با حضور استاندار و مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی افتتاح و مردم این روستاها از نعمت گاز روستایی برخوردار شدند.

پروژه مهم و حیاتی مجتمع جامع سلامت خدمات شهری ۳ پیرانشهر واقع در منطقه محروم کهنه خانه با سه ساختمان مرکز جامع سلامت خدمات ۳ شهری؛ پایگاه سلامت کهنه خانه و پایگاه فوریت های پزشکی هم یکی از پروژه های مهم شهرستان پیرانشهر بود که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و با اعتیاری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال افتتاح و آماده خدمات رسانی به مردم این منطقه شد.

بهره برداری از چمن مصنوعی جوانان کهنه خانه و سالن ورزشی چندمنظوره و سرپوشیده جوانان پیرانشهر با مساحت 1350 متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آخرین پروژه خدماتی و ورزشی شهرستان پیرانشهر بود که در ششمین روز از ایام الله گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امسال ۷۶ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان در شهرستان پیرانشهر افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

کد خبر 4273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha