آتش گرفتن‌ 5 دستگاه خودرو طی چهار روز بوکان

سرویس آذربایجان غربی- سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: طی چهار روز اخیر 5 دستگاه خودرو در بوکان در آتش سوختند.

فواد هاشمی در این خصوص به کردپرس گفت: ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۱۳ بهمن ماه یک دستگاه خودرو رانا در حیاط منزلی در کوچه سبلان ۱ آتش گرفت و صبح همان روز یک دستگاه پژوی دیگر در پارکینگ منزلی در کوچه دیمن ۱۹ طعمه حریق شد.

او ادامه داد: در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، سهل انگاری در روشن کردن آتش در زیر خودرو نیسان آبی، سبب شد این خودرو طعمه حریق شد. همچنین در ساعات اولیه صبح دیروز نیز یک دستگاه خودروی پژو پارس در ابتدای بلوار سربازان گمنام طعمه حریق شد.

هاشمی از آتش گرفتن پنجمین خودروی متوالی در چهار روز گذشته خبر داد و گفت: عصر امروز بدنبال آتش گرفتن یک دستگاه پژو استیشن در خیابان دولت، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شده و حریق مذکور را اطفا کردند.

رییس سازمان آتش نشانی بوکان گفت: در چهار روز گذشته ۵ دستگاه و همچنین از ابتدای سالجاری بیش از ۳۵ دستگاه خودرو در این شهر طعمه حریق شده اند.

او تاکید کرد: شهروندان می توانند با بررسی مداوم سیستم برق رسانی و تعویض شیلنگ های فرسوده سوخت رسانی خودرو، از آتش گرفتن وسیله ی نقلیه ی خود جلوگیری نمایید.

کد خبر 4271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha