راهپیمایی  مردم کرمانشاه در آیین 22 بهمن ماه

سرویس کرمانشاه _ کرمانشاهی‌ها امروز شنبه ۲۲ بهمن و هم‌زمان با سراسر کشور با حضوری گسترده در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و امام (ره) و رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ از ساعت 9 صبح امروز گروه های مختلف از اقشار گوناگون مردم از بازاریان، اصناف، مردم شریف اهل سنت و اهل حق، فرهنگیان، کارکنان اداری، بانوان، دانش آموزان و دانشجویان، ورزشکاران، عشایر و ... با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک حماسه دیگر را آفریدند.

کرمانشاهی‌ها امروز ضمن تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دخالت های بیگانگان در امور داخلی کشور و اقدامات ضد ایرانی آن ها را به‌شدت محکوم کردند.

با وجود سرمای زیاد، مسیرهای منتی به خیابان مدرس و میدان آزادی امروز یکی از شلوغ ترین و پرشورترین راهپیمایی های مردمی و انقلابی را تجربه کرد.

اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز شعارهای «مرگ‌بر آمریکا، مرگ‌بر انگلیس، مرگ‌بر اسرائیل، مرگ‌بر آل‌سعود، مرگ‌بر فتنه‌گر و مرگ‌ ضد ولایت فقیه» را سر دادند و از عملکرد نهادهای انقلابی و نیروهای انتظامی و مدافع امنیت تقدیر کردند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار و جمع زیادی از مسوولان کشوری و لشکری استان در این مراسم باشکوه ملی، مردم را همراهی کردند.

«عبدالرضا مصری» نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس دوم مجلس سخنران اصلی مراسم راهپیمایی امروز شهر کرمانشاه است.

کد خبر 42640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha